"Karabağ, Misli Premier Ligi'nde güçlü bir performans sergilemeseydi, Sabah kolayca şampiyon olabilirdi, ancak büyük bir gelişme olmazdı."
Bu, Sabah Başkanı Maqsud Adıgözalov tarafından belirtildi.
Kulüp başkanı, takımının Azerbaycan Premier Ligi tarihindeki ilk şampiyonluğu hakkında konuştu.
"Her yıl şampiyon olmayı bekliyorduk. Şükürler olsun ki bu yıl nasip oldu. Hangi alanda olursak olalım, her zaman zirvede olmak istedik. Sadece başarının bir zamanı var. Bir anda zirveye tırmanmak mümkün değil. Premier Lig'de katıldığımız 8 yılda adım adım zirveye yaklaşıyorduk. Bence önümüzde bu kadar güçlü bir Karabağ olmasaydı, kulüp olarak geç gelişirdik. Asıl rakibimiz her zaman fantastik sonuçlar elde eden Karabağ oldu. Onları geride bırakmaya çalıştık ve sonunda bu yıl başardık. Şampiyonada güçlü bir Karabağ olmasaydı, belki şampiyonluğu kolayca kazanırdık, ama bu kadar gelişme olmazdı," dedi report.az'a verdiği röportajda.
Bu sezon Avrupa kupalarında başarılı bir performans sergilemek istediklerini belirtti:
"Kendimiz için en iyisini istiyoruz. Elbette, Şampiyonlar Ligi'nin ana aşamasına ulaşmak isteriz. Ama burada birçok faktör var. Rakiplerimizin kim olacağını görmemiz gerekiyor. Kazanan bir takımdan beklentiler yüksek oluyor. Taraftarlarımızın beklentilerini karşılamaya çalışacağız."
M. Adıgözalov ayrıca Azerbaycan Kupası'nın Zira ile oynanacak final maçı hakkındaki düşüncelerini paylaştı:
"Bu sezon altın duble yapıp yapamayacağımızı kimse bilmiyor. Elbette bunu başarmayı çok istiyoruz. Elimizden geleni yapacağız, savaşacağız. Zira da çok iyi bir takım. Sahada ilginç bir futbol izleyeceğimizden eminim."