"Her zaman dediğim gibi, birkaç kulüple, "Şamahı" da dahil olmak üzere görüşmelerimiz devam ediyor".
Bu, "Şamahı" forveti Karim Rossi tarafından, Misli Premier Ligi'nin 31. tur maçında "Neftçi"ye deplasmanda 0-3 kaybettikleri maçın ardından sportnet.az'a verdiği röportajda belirtildi.
İşte o röportaj.
- Maçla ilgili izlenimlerinizi paylaşır mısınız...
- Bizim için zor bir maç oldu. "Neftçi" galibiyeti hak etti, bugün daha iyi taraftılar. Gerçekten çok güçlü bir oyun sergilediler, kaliteli oyuncuları var. Ancak biz göstermek istediğimiz oyunu ortaya koyamadık. Erken gol yediğimiz için planlarımız bozuldu. "Neftçi"yi tebrik ediyorum, galibiyeti hak ettiler.
- Sezon sonunda sözleşmeniz sona eriyor. Geleceğinizle ilgili durum nedir? Ayrılmayı mı düşünüyorsunuz, yoksa görüşmeler devam ediyor mu?
- Her zaman dediğim gibi, birkaç kulüple, "Şamahı" da dahil olmak üzere görüşmelerimiz devam ediyor. Sözleşmem iki hafta sonra bitiyor. Bu sezon bana verdiği fırsat için kulübe teşekkür ediyorum. Burada olmak ve takıma yardım etmek benim için güzeldi. Şimdi göreceğiz - Azerbaycan'da mı kalacağım yoksa yurt dışına mı gideceğim. Şu anda hiçbir kulüple nihai bir anlaşmam yok. Sezonu bitirmek ve sonra karar vermek istiyorum.
- Azerbaycan'dan daha iyi şartlarda bir teklif alırsanız, yine de burada oynamayı düşünür müsünüz?
- Evet, sanırım burada kalmak isterim. Kendimi iyi hissediyorum ve ailem de burada mutlu. Ligi beğeniyorum ve bu sezon kötü oynadığımı düşünmüyorum. Bu nedenle Azerbaycan'da kalmak benim için mantıklı olur. Ama futbolda her şey mümkün, çok şey değişebilir. Bu sadece bana bağlı değil, birçok faktör var. Göreceğiz.