Azerbaycan milli takımı, 3x3 Basketbol Dünya Kupası'nda A Grubu'nda mücadele edecek. Azerbaycan kadın 3x3 basketbol milli takımının baş antrenörü Ratomir Deliç, Dünya Kupası ile ilgili düşüncelerini paylaştı.
Sport24.az'ın haberine göre, uzman, 1-7 Haziran tarihlerinde Polonya'nın başkenti Varşova'da düzenlenecek yarışmaya katılmanın takım için büyük bir gurur ve sorumluluk olduğunu belirtti.
Ratomir Deliç, "Dünya Kupası gibi yüksek seviyeli bir turnuvaya katılmak, her sporcu ve antrenör için çocukluktan kurulan en büyük hayaldir. En güçlü takımlara karşı dünya şampiyonluğu için mücadele etmek, bizim için hem büyük bir gurur hem de ciddi bir sorumluluktur," dedi.
Baş antrenörün sözlerine göre, takım sahada olduğu her 10 dakika boyunca maksimum dikkatini, enerjisini ve mücadele azmini ortaya koymaya çalışacak:
"Amacımız her maça sadece kazanma düşüncesiyle çıkmak ve ülkemizi layıkıyla temsil ederek başarılı sonuçlar elde etmektir. Turnuvada dünyanın en güçlü 3x3 basketbolcuları ve yüksek seviyeli takımları yer alacak. Bununla birlikte, hiçbir rakipten çekinmiyoruz. Mevcut odak noktamızı ve oyun disiplinimizi korursak, herhangi bir takıma karşı rekabet edecek güce sahip olduğumuza inanıyorum."
Ratomir Deliç, takımın temel amacının sahada kendi oyununu göstermek ve potansiyelini maksimum düzeyde ortaya koymak olduğunu vurguladı.
"Bunu başarırsak, sonuçtan bağımsız olarak performansımızdan memnun kalabiliriz," diye ekledi.
Azerbaycan milli takımının Dünya Kupası'nda Hollanda, Polonya, Çekya ve Madagaskar milli takımlarıyla birlikte A Grubu'nda yer aldığı belirtiliyor.