Azerbaycan futsal milli takımı, Gürcistan ile oynadığı hazırlık maçının faydasını gelecekte görecek.
İdman.Biz'in haberine göre, bu, maçtan sonra Azerbaycan Futsal Federasyonu basın servisine yaptığı açıklamada milli takımımızın teknik direktörü Yevgeni Kukseviç tarafından belirtildi.
Uzman, takımın mağlubiyetini değerlendirdi: "İyi bir rakibe karşı oynadık. Gürcistan milli takımı birkaç ay önce Avrupa Şampiyonası'nın final aşamasında oynadı. Güçlü bir rakibe karşı beklediğimizden daha iyi mücadele ettik. Maç sırasında en başından yarattığımız 2 gerçek fırsatı gole çevirebilseydik, olaylar farklı şekilde devam ederdi ve ruh hali iyi olurdu. Bunun yerine, bireysel hatalardan 2 gol yedik. Buna rağmen oyundan kopmadık. Yine şanslarımız oldu. O fırsatları kullanabilseydik, skor lehimize olurdu. Maalesef, realizasyon açısından "aksadık". Genel olarak, bu toplantı bizim için çok gerekliydi. Bunun faydalarını gelecekte göreceğiz."
Teknik direktör, maç sırasında genç oyunculara şans verdiklerini belirtti: "Bugün birkaç genç futsal oyuncusuna oynama şansı verdik. Belki de sahada kısa bir süre kaldılar, ancak milli takım oyununun heyecanını yaşadılar ve atmosferi hissettiler."
Gürcistan-Azerbaycan maçının rakip takımın 4-2'lik galibiyetiyle sona erdiği belirtilmelidir.