"Neftçi" İK, 19 yıl sonra futsalda Azerbaycan şampiyonu olmak ve tarihe geçmek için ellerinden gelenin en iyisini yapacak."
Bu, "Neftçi" İK'nın teknik direktörü Fuad Rzayev tarafından belirtildi.
Uzman, bugün yapılacak "Araz-Nahçıvan"a karşı şampiyonluk maçına ciddi şekilde hazırlandıklarını söyledi:
"Şükürler olsun ki, sakat veya cezalı oyuncumuz yok. Oyuna 14 kişilik tam kadroyla çıkacağız. Birçok kişi şansları farklı değerlendirebilir, ancak biz 19 kez Azerbaycan şampiyonu olmuş bir takıma karşı oynuyoruz. Rakibin kadrosundaki futsalcılar UEFA Şampiyonlar Ligi tecrübesine sahipler, her yıl turnuvanın grup aşamasında yer alıyorlar. Bizim takımımız ise bu yıl kuruldu ve yabancı oyuncularımız Brezilya dışında bir yer görmediler. Tecrübe açısından rakip oyuncular bu tür maçlarda daha rahat ve serbest oluyorlar" dedi report.az'a yaptığı açıklamada.
Ayrıca takımın psikolojik durumu ve karşılaşacakları zorluklara da değindi:
"Takımımız maça iyi hazırlandı. Asıl mesele psikolojik olarak sakin ve dengeli olmak. Oyuncularımızın henüz buna tam olarak hazır olmadıklarını düşünüyorum, ancak şampiyonluk sevincini yaşamak ve 19 yıl sonra tarihe geçmek için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklar. Bizi endişelendiren asıl konu, maçın yapılacağı sahada daha önce ne antrenman yapmamız ne de maç oynamamız. "Araz-Nahçıvan" ise bir zamanlar orada "Benfica"ya karşı oynadı ve milli takım oyuncuları orada antrenman yaptı. Bu nedenle bizim için zor olacak. Bu tür bir rakibe, daha güçlü ve daha pahalı transferleri olan bir takıma karşı oynamak hem gurur verici hem de zor olacak. Umarım sonunda şampiyonluk sevincini yaşarız."
Belirtmek gerekir ki, "Neftçi" İK - "Araz-Nahçıvan" maçı bugün saat 19:00'da Bakü Spor Sarayı'nda başlayacak.