"Takıma olabildiğince faydalı olmak için elimden geleni yapıyorum".
Bu, Karabağ defans oyuncusu Toral Bayramov tarafından, Azerbaycan Premier Ligi'nin 31. turunda deplasmanda Gebele ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından sportnet.az'a verdiği röportajda belirtildi.
İşte o röportaj.
– Maçla ilgili düşüncelerinizi paylaşır mısınız…
– Bizim için zorlu bir deplasman maçıydı. Aslında maça iyi hazırlandık. Rakibin ne yapacağını biliyorduk. Maalesef kazanamadık. Önümüze bakacağız. Bir sonraki maçlara hazırlanacağız.
– Teknik direktör Gurban Gurbanov, hava koşullarının oyuncuları olumsuz etkilediğini söyledi. Ayrıca Gebele'nin de galibiyete ihtiyacı vardı. Peki, sizce galibiyetinizi ne engelledi?
– Hava faktörünün engel olduğunu düşünmüyorum. Elbette hava ağır. Gebele'de oynamak her zaman zor olmuştur. Ancak hava her iki takım için de aynıydı, tüm koşullar aynıydı. Sadece kader böyleymiş.
– Azerbaycan Kupası finali yaklaşıyor. Sabah şampiyon olursa, Avrupa Ligi'nde oynayacaksınız. Finalde hangi takımı destekleyeceksiniz?
– Şöyle diyelim, bu kader, en güçlü olan kazansın. Her halükarda, ister Avrupa Ligi ister Konferans Ligi olsun, hangi turnuvada oynarsak oynayalım, halkımızı, devletimizi ve taraftarlarımızı layıkıyla temsil etmeye çalışacağız. Kazanalım ve yeni başarılara imza atalım. Tarafsızım.
– Elvin Caferquliyev'in ayrılmasından sonra, kendinizi takımda daha çok gösteriyorsunuz. Performansınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
– Kendi performansımı kendimin değerlendirmem ne kadar doğru olur, bilmiyorum.
– Sahada istediklerinizi yapabiliyor musunuz?
– Takıma olabildiğince faydalı olmak için elimden geleni yapıyorum. Gelecekte de böyle devam edeceğim.