"Sumgayıt" Futbol Kulübü, AFFA Disiplin Kurulu'nun kararının değişeceğine inanmıyor ve kendilerine karşı önyargı olduğunu gerekçe göstererek Tahkim Mahkemesi'ne başvurmayacak.
İdman.Biz, "kimyacılar"ın basın sözcüsü Zaur Khudiyev'in bu konuda bir açıklama yaptığını bildiriyor.
Kulübün basın sözcüsü, itiraz başvurusunda bulunma niyetinde olmadıklarını belirtti:
"Daha önce de Disiplin Kurulu'nun kararlarıyla ilgili birkaç kez itiraz başvurusunda bulunduk. Ancak son seferinde bize açıkça şikayetimizi incelemek ve görüşmek için zamanları olmadığı söylendi. "Sumgayıt" Futbol Kulübü teknik direktörü Saşa İliç'e "Şamahı" ile oynanan maçta yaşanan olaylar nedeniyle 4 maç ceza verilmişti ve o zaman da aynı cevabı almıştık. Bu nedenle artık itiraz etmenin bir anlamı olmadığına inanıyoruz. Genel olarak, Disiplin Kurulu'nun bize karşı tutumunun adil olmadığını düşünüyoruz ve bunu artık kabul ettik."
Belirtmek gerekir ki, AFFA Disiplin Kurulu, Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "Kepez" ile oynanan maçta yaşanan olaylar nedeniyle "Sumgayıt" kulübüne toplam 10 bin manat para cezası verdi. Kulüp Başkanı Riad Rafiyev, maçtan sonra hakem odasına girdiği için 5 bin manat, teknik direktör Saşa İliç ise maçta direkt kırmızı kart gördüğü için aynı miktarda cezalandırıldı.