Neftçi'nin orta saha oyuncusu Sessi D'Almeyda'nın Sport24.az'a röportajı
- Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında Şamahı'yı 3-0 mağlup ettiniz. Galibiyeti nasıl yorumlarsınız?
- İyi bir maç oldu. Maça aktif başladık. Erken gol atmayı başardık. Golden sonra da üstünlük bizdeydi. Genel olarak, ilk dakikadan sonuna kadar oyunu kontrol ettik. İkinci yarıda iki kez daha gol attık. Bizim için önemli bir galibiyetti. Şimdi son 2 haftayı düşünmeliyiz.
- Erken gol atmanız işinizi kolaylaştırdı diyebilir miyiz?
- Tabii ki, erken gol atmamız oyunumuzu olumlu etkiledi. Bu şekilde özgüven daha da artıyor.
- Önceki 2 maçta Şamahı'yı yenememiştiniz. Bu sefer bu kadar kolay galip gelmenizi neye bağlarsınız?
- İkinci yarıdaki maçı siz de hatırlıyorsunuzdur. Galibiyete çok yakındık. Ama şimdi o anları hatırlamak bir şeyi değiştirmeyecek. Son zamanlarda takımımız iyi durumda. Her galibiyet özgüveni daha da artırıyor.
- Artık Zira ile puan farkınız 3. Bu üstünlüğü sonuna kadar korumak mümkün olacak mı?
- Son 2 hafta kaldı. Amacımız sezonu başarılı bir şekilde bitirmek. Şu anda puan tablosuna pek dikkat etmiyoruz. Önümüzdeki iki maçı da kazanıp taraftarlarımızı mutlu etmek istiyoruz.
- Neftçi'nin Avrupa kupalarına katılma şansını nasıl değerlendiriyorsunuz?
- Tabii ki, Avrupa kupalarına katılmayı çok istiyoruz. Amacımız bu. Üzerimize düşeni maksimum derecede yerine getiriyoruz. Ancak, maalesef Avrupa kupalarına gitmemiz sadece kendimize bağlı değil.
- Yani kupa finalinde Sabah'ı destekleyeceksiniz...
- Tabii ki (gülüyor). Rakiplerimize saygı duyuyoruz. Ama "hayır" desem yalan olur.
- Şimdiden kendiniz için gelecek sezonun planlarını çizdiniz mi?
- Herhangi bir değişiklik olmayacak. Neftçi ile hala bir yıllık sözleşmem var. Burada her şey beni tatmin ediyor. Yeni sezonda da takımımın başarısı için elimden geleni yapacağım.