"Karabağ'ın bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde oynaması, "Sabah'ın" şampiyon olmasına yardımcı oldu desem, sanırım yanılmam. Çünkü "Karabağ", ŞL'de bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemişlerdi. Daha çok ŞL'ye yüklenmeleri, milli şampiyonada boşluk vermelerine yol açtı. Ama "Sabah'ın" da hakkını yemek istemiyorum. Çünkü bu yıl "Sabah" çok güzel futbol sergiledi."
Bu sözleri, "Karabağ'ın" veteran futbolcusu Ramal Hüseynov söyledi.
O, Ağdam kulübünün bu sezon şampiyon olamamasının nedenlerinden bahsetti.
"Sabah" bu yıl şampiyonaya yeni bir soluk getirdi. Uzun yıllardan sonra şampiyonun adı değişti. "Sabah", "Karabağ'dan" üstün futbol oynayarak şampiyon oldu. Bunun da başlıca sebebi, "Karabağ'ın" gücünü doğru bölüştürememesi. Hem ŞL, hem de milli şampiyona... Göründü ki, onlar için zor oldu. En esas sebebi de "Karabağ'ın" yedek gücünün olmamasıydı. Çünkü mecburiyetten "onbirlik" değişmiyordu. Onu değiştiren gibi puanlar kaybediyorlardı. Bu da onu gösteriyor ki, "Karabağ" için hesaplanmamış bir sezon oldu", - diye sportal.az'a açıklamasında söyledi.
Hüseynov'un fikrince, "Karabağ" için Avrupa Ligi veya Konferans Ligi arasında fark yok, hangi turnuvaya giderse, başarılı olacak:
"Karabağ", artık 13 yıldır ki, Avrupa'da başarıyla çıkış ediyor. Takım bu yıl Şampiyonlar Ligi'nde gösterdi ki, istenilen rakibe karşı layıkıyla mücadele etmek mümkündür. "Karabağ" için ciddi bir problem görmüyorum, çünkü takımın yeteri kadar tecrübesi var. Bence, "Karabağ" hangi cephede mücadele ederse, orada büyük başarılar kazanacak. Bunun esas sebebi ise, takımın artık oturmuş bir sisteme sahip olmasıdır. Dikkat edersek göreceğiz ki, kim gelip-gitse bile, "Karabağ'ın" oyun üslubu değişmiyor. Çünkü kulüp artık kendi futbol felsefesini ve oyun temelini çok sağlam kurmuş. Bu yıl da "Karabağ'ın" başarılı bir çıkış edeceğine hiç bir şüphem yok".
Onun sözlerine göre, yeni mevsim Azerbaycan Premier Ligi'nde şampiyonluk uğrunda büyük bir mücadele gidecek: "Yeni mevsimden sadece "Karabağ" değil, "Sabah", "Neftçi", "Zirə" ve "Turan Tovuz" da şampiyonluk uğrunda ciddi bir mücadele yapacak. Bence, bizi daha maraqlı ve rekabetli bir şampiyona bekliyor. "Karabağ" için ise bu sezon iyi bir ders oldu ki, eğer aynı anda hem dahili şampiyonada, hem de Avrupa turnuvalarında mücadele ediyorsan, her şeye hazır olmalısan. Buna göre de düşünüyorum ki, "Karabağ" yeni sezonda her oyuna daha ciddi ve mesuliyetli yanaşacak".