"İlginç bir maç oldu. "Neftçi" ile maçlarımız derbi niteliğinde. Her zaman gergin bir maç oluyor." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler "Karabağ" futbolcusu Musa Kurbanlı tarafından gazetecilere yaptığı açıklamada dile getirildi.
Forvet oyuncusu, 29. haftada "Neftçi"yi 5-1 mağlup ettikleri maç hakkındaki düşüncelerini paylaştı:
"Stadyumdaki taraftarlar harikaydı. Atmosfer çok güzeldi. Taraftarlarımıza verdikleri destek için teşekkür ediyorum. Bol gollü, ilginç bir maç oldu. Hem bizim için hem de seyirciler için ilginç bir karşılaşma oldu."
Kurbanlı, karşılaşmada yaptığı dubleye de değindi:
"Şükürler olsun ki böyle oldu. Derbide gol atmak ayrı bir sevinç veriyor. Bu yüzden maça çok motive bir şekilde hazırlandım. Gol atmam, verimli paslar vermem, takımıma faydalı olmam beni mutlu ediyor. Ama durmamalıyız. Dört gün sonra "Neftçi"ye karşı bir maçımız daha var. Boşalmamalıyız, ciddi hazırlanmalıyız."
Forvet oyuncusu, kendi işlerini yapmaya çalıştıklarını vurguladı:
"Diğer takımların başarısı veya başarısızlığı hakkında düşünmüyoruz. Kendi işimizi yapıyoruz. Her karşılaşmada maksimum sonuçla kazanmak istiyoruz."
Ayrıca "Neftçi" taraftarlarının son dakikalardaki davranışlarına da değindi:
"Emil Balayev'e söyledim. Takımın kaptanlarından biri. Herkes bunun doğru olmadığını kabul edecektir. Biz kulüp olarak hem "Neftçi"ye hem de taraftarlarına saygıyla yaklaştık. Saygıyla yaklaşıyoruz. Çünkü "Neftçi" büyük ve tarihi bir kulüp. Azerbaycan'ın en büyük kulüplerinden biri. Saygıyla yaklaşıyoruz. Aslında saygının karşılığı saygı olmalı."