"Bu mağlubiyetlerin bizi olumsuz etkilediğini düşünmüyorum."
Bu, Karabağ'ın orta saha oyuncusu Leandro Andrade'nin Turan Tovuz'u 2:1 mağlup ettiği Misli Premier Ligi'nin 30. hafta maçının ardından sportnet.az'a verdiği röportajda belirtildi.
İşte o röportaj.
- Maç hakkındaki izlenimlerinizi paylaşır mısınız...
- İyi ve önemli bir galibiyetti. Puan tablosunda birbirimize çok yakındık ve zorlu bir rakip olacaklarını biliyorduk. Bence iyi adapte olduk ve böyle bir takımı yenmek için gereken de buydu.
- Harika bir gol attınız...
- Evet, mutluyum. Bu kariyerimde attığım ilk frikik golüydü, daha önce hiç atmamıştım. Kutlamamdan da anlaşılacağı gibi çok mutluydum. Aynı zamanda açılış golüydü, yani önemli bir goldü. Takıma yardımcı olduğum için mutluyum.
- Beş dakikada iki gol atmanıza rağmen, Karabağ golleri biraz geç atıyor gibi. Sizce bunun nedeni Neftçi'ye mağlup olmak mı?
- Bu mağlubiyetlerin bizi olumsuz etkilediğini düşünmüyorum. Aksine, kaybettiğimiz maçlardan ders çıkarmaya çalışıyoruz. Zor bir dönem geçirdik, hatalarımızı analiz edip daha iyi olmaya çalışıyoruz. Geç atılan gollere gelince, çok güçlü bir savunma takımı olduklarını biliyorduk. Her takım onlara iki gol atamaz. Onları da iyi oyunlarından dolayı tebrik ediyorum.
- Bu galibiyetten sonra puanlar Turan Tovuz'dan uzaklaştı. Bu size bir sonraki maç için ekstra motivasyon verecek mi?
- Evet. Artık şampiyon olamayacağımızı biliyoruz. Bu nedenle ikinci sırayı korumaya çalışmalıyız. Aynı zamanda bu maçları bir öğrenme süreci olarak da kullanıyoruz, çünkü gelecek sezonda kazanmak istediğimiz daha fazla yarışma olacak ve bu süreç şimdi başlıyor.
- Bir sonraki maçta Gabala ile karşılaşacaksınız. Turnuva tablosunun alt sıralarında olsalar da, bu maç kolay bir galibiyet olarak kabul edilebilir mi?
- Hayır, kesinlikle hayır. Çok tehlikeli bir takım. Hücumda hızlı oyuncuları var ve teknik direktörleri de çok iyi. İyi hazırlanmış bir takım. Zor bir deplasman maçı olacağını biliyoruz.
- Zira ile oynadıkları maçı izlediniz mi?
- Evet, antrenmandan sonra maçın son dakikalarını izledik. Onlar da golü sonda attı, bu yüzden zor olacağını biliyoruz.
-Antrenmanlarda serbest vuruş çalıştınız mı?
-Evet, bazen antrenmanların sonunda bireysel çalışmak için vaktimiz oluyor ve bu tür bölümleri de çalışıyoruz.
- Bu galibiyetten sonra Avrupa Ligi için ana aday olduğunuzu düşünüyor musunuz?
- Şu anda en yakın rakibimizden altı puan öndeyiz ve iyi bir şansımız var. Ama henüz hiçbir şey resmen teyit edilmedi. Resmi olarak onaylanana kadar ne yapmamız gerektiğini biliyoruz.