AFFA Gençler Ligi İkinci Etap altıncı turunda "Zire" - "Karabağ" maçı 2:2 berabere sonuçlandı.
Maçtan sonra "Karabağ"ın futbolcusu, 25 golle ligin ikinci gol kralı olan merkez forveti Tohib Abiodun, prosport.az'a röportaj verdi.
– Öncelikle maçla ilgili düşüncelerinizi alalım. Zor bir maç oldu...
– Hayır, öyle demezdim. Maç bizim için zor geçmedi. Galip gelmeye hazırdık. Sadece son dakikada dikkatimizi kaybettik ve bu da sonucu etkiledi. Rakipten daha iyiydik.
– Sahadaki durumun da daha fazla gol atmanızı engellemiş olabilir mi?
– Evet, saha berbattı. Ama sahayı bahane etmiyoruz, tamamen bizim hatamızdı. Son dakikada rakibi gözden kaçırmamalıydık. Burada sahayı bahane etmenin adı yok.
– Lidersiniz. Şampiyonluk şansınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
– Önümüzdeki maçlara odaklanacağız. Amacımız kalan her maçı kazanmak.
– Kişisel hedefiniz nedir?
– Asıl amacım çok çalışarak asıl takımda oynamak.
– Şu anda gol krallığı sıralamasında "Sabah"ın futbolcusu Anar Hüseynov'dan sonra ikinci sıradasınız. 25 gol attınız. Sanırım birinci sıraya yükselip bireysel ödül de kazanmak istiyorsunuz...
– Evet, en iyi gol kralı olmak istiyorum. Sakatlık nedeniyle birkaç maçı kaçırdım. O maçlarda yer alsaydım, şimdi birinci sırada olabilirdim. Hatta olabilirdim değil, olurdum derdim.
– Eylül ayında Azerbaycan'a transferiniz nasıl gerçekleşti?
– Geçen yılın Temmuz ayında İsveç'in Göteborg şehrinde düzenlenen "Gothia Puma Trophy" uluslararası turnuvasında oynarken "Karabağ" yetkilileri bizi izlemişti. O zaman "Beyond Limit" takımında oynuyordum. Maçtan sonra bana yaklaşıp seni beğendiklerini, takımlarına katılmamı söylediler. Bundan sonra görüşmeler oldu ve Azerbaycan'a geldim. Daha önce İsveç'teki turnuvada "Beyond Limit" ile şampiyon olmuştum.
– Diğer takım arkadaşınız Muyidin Olude de sizinle aynı takımdan mı geldi?
– Hayır, o da İsveç'te oynuyordu. Ancak onun takımı "Sporting Lagos" idi ("Karabağ"ın grubundaydı ve maç 0:0 bitmişti – ed.).