"Bütün düşüncelerim "Karabağ" ile ilgili. Hala kulüple iki yıllık sözleşmem var".
Bu sözleri "Karabağ"ın Kolombiyalı futbolcusu Kamilo Duran söyledi.
24 yaşındaki orta saha oyuncusu, Azerbaycan'dan ayrılacağına dair çıkan söylentilerin gerçeği yansıtmadığını belirtti.
"Sezon sonunda ne olacağını söyleyemem. Ancak kulübe bağlıyım ve sözleşmem devam ediyor" dedi teleqraf.az'a yaptığı açıklamada.
Duran, Azerbaycan Premier Ligi'nin 31. turunda deplasmanda "Gebele"ye karşı oynadıkları maç (1:1) hakkında da düşüncelerini paylaştı:
"Zor bir maç olacağını biliyorduk. Maalesef kazanamadık. Bir sonraki maça hazırlanmamız gerekiyor. Dinlenip, önümüzdeki maça hazırlanacağız".
Ayrıca, şampiyonluk elden gittikten sonra takımda eski ruhun kalmadığı yönündeki görüşlere de yanıt verdi:
"Kesinlikle böyle bir şey yok. Hangi takım kaybetmek ister ki?! "Karabağ" her zaman kazanmaya alışmış bir takım. Ama bazen olmuyor".
Yabancı futbolcu, Azerbaycan Kupası finalinde "Sabah" - "Zira" maçı hakkında da konuştu: "Finalde hiçbir takımı desteklemeyeceğim. En iyisi kazansın".
Kamilo Duran'ın geçen yaz Portekiz kulübü "Portimonense"den "Karabağ"a transfer olduğu belirtilmelidir. Bu sezon Azerbaycan Premier Ligi'nde 29 maça çıkarak 8 gol ve 8 asist kaydetti. UEFA Şampiyonlar Ligi'nde ise 10 maçta 5 gol ve 1 asist yaptı.