"Gebele", Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında kendi sahasında "Karabağ" ile 1-1 berabere kaldı. Sport24.az'ın haberine göre, "kırmızı-siyahlılar"ın teknik direktörü Kakhaber Tskhadadze, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı:
- Oyunculara teşekkür ediyorum. Bizim için çok önemli bir maçtı. Bu maçın önemini anladılar. Önemli 1 puan kazandık. Oyuncular tüm güçleriyle mücadele ettiler. "Karabağ" sahaya en güçlü kadroyla çıktı. Premier Lig'de böyle bir kadroyla en son ne zaman oynadıklarını hatırlamıyorum. Şampiyonlar Ligi'nde harika sonuçlar gösterdiler. Bütün bunlar Gurban Gurbanov'un çalışmasının sonucu. Uzun zamandır "Karabağ"da çalışıyor. Azerbaycan futbolunun onun sayesinde Avrupa'da ve dünyada temsil edildiğini söyleyebilirim. Bizim oyunumuza gelince, gol pozisyonları yarattık. Oyuncular iyi oynadı. Salahat Ağayev'i özellikle belirtmek isterim. Penaltıda takımı golden kurtardı. Önümüzde iki maçımız daha var. Her ikisi de finale eşit maçlar. Hızla toparlanmalı ve bir sonraki maça hazırlanmalıyız. Böyle yüksek seviyeli bir takıma karşı dolu tribünler önünde oynamak çok güzeldi. Takımı sonuna kadar destekledikleri için taraftarlara teşekkür ediyorum.
- Rakibin "Karabağ" olması futbolcularda ek motivasyon yaratmış mıydı?
- Milli aradan sonra kötü oynadığımız bir maç olmadı. "Sumgayit"e karşı harika bir maç çıkarmıştık. Bir hata yaptık, o da golle sonuçlandı. "Zira" ile maçı belirtebilirim. Oyuncular karakter gösterdi. Sadece biraz şansımız yoktu. Evet, memnun kalmadığım bazı maçlar olmuştu. Bu yüzden turnuva tablosunda bu yerdeyiz. Ancak son maçların hepsinde oyuncular karakter gösterdi.
- Turnuva tablosuna bakıldığında "Gebele"nin I Lig temsilcisi ile play-off maçı yapacağı söylenebilir mi?
- Şu anda sadece bir sonraki maçı düşünüyoruz. Bizim için en önemlisi bir sonraki maç.