"Karabağ", Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında deplasmanda "Gebele" ile 1-1 berabere kaldı. Sport24.az'ın haberine göre, Ağdam temsilcisinin teknik direktörü Gurban Gurbanov, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı:
- Uzak deplasmanda takımı yalnız bırakmadıkları için taraftarlara teşekkür ediyorum. Futbolcular tüm güçleriyle oynadılar. Onlara bir itirazım yok. Kazanabilirdik de, kaybedebilirdik de. Disiplinli, mücadeleci bir takımla berabere kaldık. "Gebele" hem oyununa hem de karakterine göre belki de daha iyi yerlerde olmalıydı. Kakhaber Tskhadadze iyi bir sistem kurmuş. Şampiyonanın sonuna yaklaşıyoruz. Hem fiziksel hem de psikolojik yorgunluk futbolcuları etkiliyor. Önümüzde iki maçımız var. O maçlara ciddi hazırlanmalıyız. Düşünüyorum ki sonuç oyuna göreydi. Her iki takıma da başarılar diliyorum.
- 90 dakika boyunca değişiklik yapmamanızın sebebi neydi?
- Sona yakın düşündük. Sistem bozulabilir diye endişe ettik. Hem de böyle havada sonradan oyuna girenlerde nefes almakta zorluk oluyor. Genel olarak deplasman takımları için Gebele'de oynamak her zaman zor olmuştur. Sona kadar oyunu bozmamaya çalıştık. Rakip tamamen kapanmıştı. Hıza çok da ihtiyaç yoktu. İstedik ki futbolcular 90 dakika oyunun gerginliğini hissetsinler.
- Kupada "Sabah"la oynanan maçın cezaları açıklandı. Böyle ağır ceza ve para cezaları bekliyor muydunuz?
- Söyleyecek bir söz yok. Böyle karar verdiler. Eğer agresif hareketimiz olduysa, kendimizi herhangi bir epizoda göre haklı çıkaramayız. Çünkü oyuncularımız agresif hareket ettiler, hakeme baskı gösterdiler. Karar verildi, biz de razılaşmalıyız.