Misli Premier Ligi'nin XXX. haftasında oynanan "Kepez" - "Sumgayit" (2:1) maçının ardından ev sahibi takımın teknik direktörü Azer Bağırov, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sport24.az'ın haberine göre uzman, önce toplantıyla ilgili düşüncelerini paylaştı:
– İlginç bir maç oldu. Maç bizim için iyi başlayabilirdi ama gol atamadık. Tuhaf goller yiyoruz. Toparlanıp geri dönüş yaptıkları için oyuncuların her birine teşekkür ediyorum. Taraftarlarımıza teşekkür ediyorum - her zaman yanımızdalar. Bir de sözde taraftarlarımız var ki, kazandığımızda bile bin bir bahane arıyorlar. Çabaya değer verilmiyor.
– Mağlup olsaydınız istifa sloganları atılacağı söyleniyordu…
– Hayır. Gerçek "Kepez" taraftarları, Azer Bağırov'un takımı hangi durumda devraldığını biliyor. Puan yoktu, lejyoner sıkıntısı yaşıyorduk. Sadece bir yabancı transfer ettik ve Jefferson da Azer'in hatası yüzünden gitmedi. Genç oyuncularla yolumuza devam ettik. Bir taraftarın "istifa" diye bağırması benim için önemli değil.
– Arka arkaya 4 mağlubiyetin nedeni neydi?
– Takımımızın yedek gücü yok. Bir oyuncu sakatlanınca aynı anda üç pozisyonu değiştirmek zorunda kalıyoruz. Gerçek taraftarlar bu işleri görüyor. Ama Azer'i "vurmak" için bahane arayan sözde taraftarlar var.
– Sonuncu olmayacağınız kesinleşti. Şimdi play-off'a düşmemek gerekiyor…
– Ligde karşılaştığımız takımlar için "baş ağrısı" olduk. Turnuva tablosunda kimin nerede olduğuna bakmıyoruz. Ufak tefek hatalardan gol yemezsek, galibiyetlerimiz de gelecektir. Taraftarların desteğiyle daha iyi olacağımıza inanıyorum.
– Yediğiniz gole şanssızlık mı, yoksa kaleci hatası mı demek gerekir?
– Röşede oldu ama önemli olan bugün Yusif'in kalede olması ve futbolculara güven vermesi. Bazı anlarda hataları sigortalıyor.
– Rakip meslektaşınız ilk golünüzde penaltı olmadığını söyledi. Siz ne düşünüyorsunuz?
– Aksini söylersek doğru olmaz. Şampiyonlar Ligi'ne bakarsak ve oradaki penaltılara bakarsak, birçok soruya kendimiz cevap bulacağız.