""Karabağ" gibi bir takıma gol atmak her futbolcu için hoş bir duygu. Henüz tekrarını izlemedim ama iyi olduğunu düşünüyorum. Uzun zamandır gol atmıyordum ve bu yüzden çok mutluyum."
Bu sözler "Turan Tovuz"un futbolcusu Ayhan Hüseynov'a ait.
26 yaşındaki orta saha oyuncusu, deplasmanda "Karabağ"a 1-2'lik mağlubiyeti şöyle yorumladı.
"İlk yarıda kötü bir izlenim bırakmadık. Ama devre arasından sonra oyuna girişimiz yine zayıf oldu. Bu, bizde sık sık tekrarlanan bir sorun. 'Karabağ' da bunu iyi değerlendirdi ve kısa sürede iki gol attı. Sonradan oyunu çevirmeye çalışsak da olmadı. İlk yarıda daha çok mücadele vardı, biz de genellikle kontra atakları tercih ediyorduk. Rakip de hücumda tehlikeliydi. Ama ikinci yarının başı çok zayıf geçti. Yediğimiz goller güzel olsa da, bu tür olaylara izin vermemeliyiz. Sanki oyuna tam olarak hazır çıkmamıştık.
Sonunda gol fırsatlarını kaçırdık. Neredeyse 1 puan kaybettik. Son dakikalarda gerçek fırsatlarımız oldu. Benim de bir pozisyonum vardı ama kullanamadım. Bu tür anlar üzerinde daha çok çalışmalıyız. Şimdi ise dikkatimizi bir sonraki maça vermeliyiz," dedi futbolinfo.az'a yaptığı açıklamada.
Hüseynov, taraftarların beklentilerinden de bahsetti:
"Taraftarlar her zaman bizden maksimum sonuç bekliyor. Maçtan önce puan farkı azdı ve galibiyetle ikinci sıraya yükselmek mümkün görünüyordu. Ama asıl amacımız Avrupa kupalarına katılmak. Bu açıdan üçüncü sıra da kötü bir sonuç sayılmaz. Şimdi asıl hedef bu pozisyonu korumak. Eğer üçüncü basamağı koruyabilirsek, bu başarılı bir sezon olacak. "Turan Tovuz" için Süper Lig'deki en iyi sonuçlardan biri olur."
"Karabağ"a karşı bu sezon galibiyet alamamalarına ise şöyle açıklık getirdi:
"Her maçta bir şeyler eksikti. Üç maçın hepsini de minimal skorlarla kaybettik. 'Karabağ' güçlü bir rakip, onlara karşı oynamak zor. Biraz da şans faktörü rol oynuyor. Geçen sezon bazı maçlarda şans bizden yanaydı, şimdi ise tam tersi. Sezon çok zor geçiyor. Şu anda sadece kalan maçlara odaklanmış durumdayız. Şampiyona bittikten sonra Avrupa kupalarını düşünebiliriz. Teknik direktörümüz Kurban Berdıyev'in Avrupa kupaları tecrübesi çok zengin. Önceki takımlarında iyi sonuçlar elde etti. Bu tecrübe bize de yardımcı olacak. Onun liderliğinde takımın daha iyi hazırlanacağına inanıyoruz."