"Araz-Nahçıvan" ve futbolcu Vanderson Melo arasındaki sözleşme karşılıklı anlaşma ile feshedildi. Sport24.az'ın haberine göre, bu konuda kulübün basın servisi bilgi verdi.
Melo, Premier Lig temsilcisinin internet sitesine kısa bir açıklama yaptı:
"Burada 3 ilginç sezon geçirdim. Başarılı sonuçlarımız da oldu, üzüldüğümüz maçlar da. Takım geçen sezon tarihinde ilk kez üçüncü oldu ve Avrupa kupalarında oynama hakkı kazandı. UEFA Konferans Ligi'nde "Aris" gibi güçlü bir rakibi yendik ve bir sonraki aşamaya geçtik. Mevcut sezona gelince, sadece pişman olabiliriz. Çünkü koyulan hedefe ulaşamadık.
Burada olmama olanak sağlayan kulüp yönetimine teşekkür ediyorum. Umarım gelecek sezon "Araz-Nahçıvan" şu ankinden daha iyi performans gösterir ve başarıya ulaşır."
Vanderson, 2023-2024 sezonundan beri "kırmızı-beyazlılar"da oynuyordu.