Azerbaycan Basketbol Ligi'nin 1/4 final aşamasında "Abşeron Lions", "Şeki"yi ikinci maçta da mağlup ederek (105:94) yarı finale yükseldi. Sport24.az'ın haberine göre, "Abşeron Lions"ın baş antrenörü Erhan Toker maçtan sonra maçla ilgili düşüncelerini paylaştı.
"Öncelikle her iki takımın oyuncularına iyi mücadele için teşekkür ediyorum. "Şeki" için sezon bugün sona erdi, ancak çok güzel mücadele ettiler. Bizim takımımız ise sakat Jalen Shaw ve hasta Aubri McCalpay'ın hizmetlerinden yararlanamadık. Biraz oyunun başında savunma yapmadan oynadık. Yani zayıf savunma yaptık. Buna rağmen hücumdaki performansımız iyiydi ve dengeyi koruduk. Oyunun sonrasında savunmadaki oyunu düzeltmeye çalıştık ve fark yaratıldı. Bundan sonra da hesabı korumak için oynadık. Sevinçliyiz tabii ki, "Dörtlü Final"e yükseldik. Şimdi rakibimizi bekleyeceğiz. Başarabildiğimiz kadar en yüksek noktada şampiyonayı bitirmek istiyoruz. Bir kez daha "play-off"ta oynayan bütün takımlara teşekkür ediyorum", - dedi.