Azerbaycan Gençlik ve Spor Bakanlığı Voleybol Merkezi'nde 18 Nisan'da erkek voleybolcular arasında Azerbaycan Süper Ligi final maçı yapıldı.
Lent.az haberine göre, final aşamasında "Xilasedici" ve "Ordu" takımları karşı karşıya geldi.
Çekişmeli geçen maçın galibi "Xilasedici" takımı oldu.
"Xilasedici" takımı 3:1 (24:26, 25:16, 27:25, 25:21) skorla galip gelerek turnuvanın şampiyonu, "Ordu" ise ikinci oldu.
Şampiyon takıma kupa ve madalyaları, ayrıca 2. ve 3. olan takımlara madalyaları Olağanüstü Haller Bakanı Korgeneral Kemaleddin Haydarov, Savunma Bakanı Korgeneral Zakir Hasanov, Devlet Gümrük Komitesi Başkanı - Azerbaycan Voleybol Federasyonu Başkanı Şahin Bağırov ve diğer yetkililer takdim etti.