"Finalde karşılaşacağımız "Ordu"yu sezon boyunca üç kez yendik."
Bu sözler, erkek voleybolcuların Yüksek Ligi finalinde "Ordu" ile karşı karşıya gelecek olan "Xilasedici" kulübünün menajeri Onat Kurt tarafından söylendi.
Kendisi, finalde de takımını üstün gördüğünü belirtti.
"Doğru, finalde favori olmaz. Ancak sezon içindeki oyunumuz ve mevcut kadromuz şampiyonluğa daha yakın olduğumuzu gösteriyor. Elbette ki rahat olmamalı, sonuna kadar mücadele etmeliyiz," diye AZERTAC'a yaptığı açıklamada söyledi.
Fonksiyoner, gelecek sezon için kadroda önemli değişiklikler yapmak istemediklerini söyledi:
"Şimdiki kadrodan memnunuz. Belki bir veya iki transfer olabilir. Bununla ilgili yönetimle görüşmelerimiz olacak. Şu anda tüm dikkatimizi "Ordu" ile maça yöneltmiş durumdayız."
Final karşılaşmasının 18 Nisan saat 16:00'da Gençlik ve Spor Bakanlığı Voleybol Merkezi'nde yapılacağını belirtelim.