"Ordu" voleybol takımının baş antrenörü Cavid Süleymanov, Azerbaycan Şampiyonası Yüksek Ligi'nde sezonu ikinci sırada tamamlamalarını değerlendirdi.
İdman.Biz'in haberine göre, uzman, takımın elde ettiği sonucu sıkı çalışma ve disiplinle ilişkilendirdi.
Sezonu ikinci sırada tamamlamanın tesadüfi bir sonuç olmadığını belirtti:
"Bu sonuç, emek ve disiplinin karşılığıdır. Azerbaycan Şampiyonası Yüksek Ligi'nde sezonu ikinci sırada tamamlamamız, takımın sistemli ve amaçlı faaliyetinin bir göstergesidir. Şimdi asıl amacımız bu tempoyu korumak ve bir sonraki sezona aynı ciddiyetle hazırlanmaktır."
Cavid Süleymanov'a göre, "Ordu"nun bir sonraki hedefi istikrarlı bir performans sergilemek ve yeni sezona daha güçlü hazırlanmaktır.