Dört Grand Slam turnuvası şampiyonu ve dünya sıralamasının lideri Yannik Sinner, "Roland Garros" öncesinde tenisçilerin düzenlediği protesto eylemine tepki gösterdi.
İdman.Biz'in haberine göre, tenisçiler, Grand Slam turnuvalarında düşük ödül paralarına duydukları memnuniyetsizliği dile getirmek amacıyla medya gününde düzenlenen basın toplantılarını 15 dakika sonra terk etme kararı aldı.
Sinner, bu eylemin gazetecilere yönelik olmadığını belirtti:
"Bence birçok tenisçi böyle yapıyor. Bu, gazetecilere veya buradaki herhangi birine karşı değil. Yükümlülüklerimizi yerine getirmekten ve soruları yanıtlamaktan mutluluk duyuyoruz. Sadece kendi pozisyonumuzu ifade etme fırsatını korumaya çalışıyoruz.
Bir yıldır sorularımıza bir cevap bekliyoruz, bu yüzden şimdi bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Ama tekrar ediyorum - bu size karşı değil. Siz burada işinizi yapıyorsunuz, biz de bizden isteneni yapıyoruz".