Dört kez "Grand Slam" şampiyonu ve dünya bir numarası İtalyan tenisçi Yannik Sinner, doping skandalıyla ilgili deneyimlerini anlattı.
İdman.biz'in haberine göre, L'Equipe'e verdiği bir röportajda, haksız yere suçlanması ve bunun sonucunda aylarca profesyonel korttan uzak kalmasından bahsetti.
"Diskualifikasyondan önceki aylar özellikle zordu çünkü bu konuda kimseyle konuşamıyordum. Kortta çok üzgün görünüyordum ve bu doğruydu. Kendimi özgür hissetmiyordum. Ama hiçbir şeyin tesadüfen olmadığına inanıyorum. Tüm bunların beni daha güçlü yaptığına eminim. Gerçek arkadaşlarımın kim olduğunu anladım ve bu bana yardımcı oldu. Bunun beni mutlaka değiştirdiğini söyleyemem ama bir şeyler anlamama neden oldu.
Zor bir bölümdü. Yapmadığım bir hata için bedel ödemek zorunda kaldığım için bunu atlatmak zordu. Bir sabah, her şeyi olumlu bir şeye dönüştürme fikriyle uyandım. Ailemle vakit geçirdim ve sonra işe geri döndüm, spor salonunda çok zaman geçirdim. Roma'daki turnuvaya döndüğümde mutlu ve rahattım. Sadece o anın tadını çıkarmak istedim ve çıkardım da. Ondan sonra harika tenis oynadım," diye aktardı L'Equipe, Sinner'den.