Masa tenisçileri Özbekistan'da düzenlenen bir başka uluslararası yarışmaya katıldı. Sport24.az'ın haberine göre, Taşkent'te düzenlenen "WTT Youth Contender" turnuvasında bir gümüş, iki bronz ödüle layık görülen takımımızın bir sonraki sınavı Andijan şehrinde.
Burada Özbekistan'ın ünlü masa tenisçisi Rafik Şiriyev'in anısına düzenlenen turnuvada 10 sporcumuz yeteneğini gösterecek.
Gençlerden oluşan milli takımların baş antrenörleri Elnur Hidayetzade ve Ramil Caferov'un rehberliğinde Yağmur Memmedli, Yasemen Habibova, Mehin Mirzebalayeva, Banu İmanverdizade, Saide Guluzade, Aylin Şerifli, Gülnur Kerimli, Cefer Almededli, Eliakber Mirzaliyev ve Cemal Kerim 3 yaş grubunda düzenlenen yarışmada mücadele edecek. Uluslararası turnuva 21 Mayıs'ta sona erecek.