Azerbaycan'ın kadın ve genç masa tenisi takımları, Kazakistan'da düzenlenen Avrasya Ligi'ndeki başarılı performanslarını sürdürdüler.
İdman.Biz, Azerbaycan Masa Tenisi Federasyonu basın servisine dayanarak, kadın milli takımının Astana'da düzenlenen ikinci turun tüm maçlarını kazandığını bildiriyor. Baş antrenör Ferhat İsmailov'un liderliğindeki takımda Zemfira Mikayilova, Merziyye Nurmetova, Laman Abdulhamidova ve Aylin Asgarova yer aldı.
Milli takımımız Astana'daki sekiz maçın tamamını kazandı. Genç milli takım da Taraz şehrinde aynı başarıya imza attı. Ramil Caferov'un liderliğindeki Rüstem Hacılı, Adil Ahmedzade ve Onur Guluzade'den oluşan takım, yedi karşılaşmanın tamamını kazandı.

İki turun sonuçlarına göre, her iki takımımız da 12 takımın mücadele ettiği turnuva tablosunda liderliğe yükseldi.
Avrasya Ligi'nde Kazakistan, Azerbaycan, Rusya, Özbekistan ve Kırgızistan temsilcilerinin mücadele ettiği belirtilmelidir. Yarışmanın bir sonraki turlarının Eylül ve Aralık aylarında yapılması planlanıyor. Mart ayında düzenlenen ilk turun ardından, Azerbaycan kadın takımı sekiz maçın yedisini kazanarak ikinci sırada yer alırken, genç takım ilk turun altı maçının beşini kazanmıştı.