Azerbaycanlı masa tenisçileri yaklaşan uluslararası müsabakalara hazırlıklarına devam ediyor.
Idman.Biz'in haberine göre, konuyla ilgili Azerbaycan Masa Tenisi Federasyonu bilgi yayınladı.
Altı sporcunun daha bu amaçla bugün Çin Halk Cumhuriyeti'ne gittiği bildirildi.
Milli takım üyeleri Zemfira Mikayılova, Merziyye Nurmetova, Leman Abdulhamidova, Aylin Asgarova, Rüstem Hacılı ve Adil Ahmedzade, 27 Mayıs'a kadar baş antrenör Ferhat İsmayılov'un liderliğinde Çin'in Hebei eyaletinin başkenti Şijiazhuang şehrinde yerel sporcularla birlikte antrenman süreçlerine katılacak.
Sporcular, uluslararası antrenman kampının ardından Kazakistan'da düzenlenecek olan "Avrasya Ligi"ne katılacaklar. Kızlar 28-31 Mayıs tarihleri arasında Astana'da, erkekler ise Taraz şehrinde düzenlenecek yarışmada mücadele edecekler.