Azerbaycanlı masa tenisçileri, Özbekistan'ın Andican şehrinde Rafik Şiriyev'in anısına düzenlenen geleneksel turnuvada 4 madalya kazandı. Sport24.az'ın haberine göre, en iyi sonucu Mehin Mirzebalayeva gösterdi.
13 yaş altı sporcular arasında tüm rakiplerini yenen sporcu, şeref kürsüsünün en yüksek basamağına çıktı. Sadece finalde kaybeden Gülnur Kerimli (U-11) yarışmayı ikinci, Saida Guluzade (U-13) ve Yağmur Memmedli (U-15) ise üçüncü sırada tamamladı.
13-16 Mayıs tarihleri arasında Taşkent'te düzenlenen "WTT Youth Contender" turnuvasında Onur Guluzade'nin ikinci, Cafer Almededli ve Mehin Mirzebalayeva'nın ise üçüncü olduğunu hatırlatalım. Takım, turnuvada genç milli takımların baş antrenörleri Elnur Hidayetzade ve Ramil Caferov'un liderliğinde mücadele etti.