Azerbaycanlı masa tenisçileri yaklaşan uluslararası müsabakalara hazırlıklarını sürdürüyor. Sport24.az'ın haberine göre, 6 sporcu daha bu amaçla bugün Çin Halk Cumhuriyeti'ne gitti. Milli takım üyeleri Zemfira Mikayılova, Merziyye Nurmətova, Leman Abdulhemidova, Aylin Əsgərova, Rüstem Hacılı ve Adil Əhmədzadə, 27 Mayıs'a kadar baş antrenör Ferhad İsmayılov'un liderliğinde Çin'in Hebei eyaletinin başkenti Şiciacuang'da yerel sporcularla birlikte antrenman süreçlerine katılacak.
Sporcular, uluslararası eğitim kampının ardından Kazakistan'da düzenlenecek olan "Avrasya Ligi"ne katılacaklar. Kızlar 28-31 Mayıs tarihleri arasında Astana'da, erkekler ise Taraz şehrinde düzenlenecek yarışmada mücadele edecekler.