Qarabağ'dan Ukrayna'nın Polesya kulübüne transfer olan Leandro Andrade, Ağdam temsilcisi ile vedalaştı. Sport24.az haber veriyor ki, 26 yaşındaki Kabo-Verdeli futbolcu sosyal medya hesabında paylaşımda bulunarak Qarabağ'da geçirdiği yılları unutmayacağını bildirdi.
«Qarabağ ile vedalaşma zamanı geldi. Zor olsa da, bu 4.5 yıl boyunca yaşadıklarımı sözlerle ifade etmeye çalışacağım. Bunu bir söz ile ifade edebilirim: unutulmaz!» - diye Andrade yazdı.
O, antrenörlere, kulüp çalışanlarına, takım arkadaşlarına ve taraftara teşekkür etti:
«İlk günden beri beni evimde gibi hissettiren herkese teşekkür ediyorum. Ömür boyu sürecek dostluklar kazandım. Taraftara özellikle teşekkür ediyorum. Beni her zaman sizden biri gibi hissettirdiniz».
Andrade paylaşımlarını «Teşekkürler, Bakü! Teşekkürler, Qarabağ ailesi!» sözleri ile tamamladı.