"Yetişkinlerden oluşan milli takımımız toplamda dört finalde mücadele etti. Bunun oldukça iyi bir sonuç olduğunu düşünüyorum."
Bu sözler, trampolin jimnastiği Azerbaycan milli takımının üyesi Selcan Mahsudova tarafından Portekiz'in Portimao şehrinde düzenlenen Avrupa Şampiyonası'ndaki performansı hakkında konuşurken söylendi.
Bireysel performansından da bahseden sporcu, sonucundan memnuniyetsiz olmadığını söyledi.
"Bireysel programda dördüncü oldum. Elbette madalya kazanmak her sporcunun hedefidir, ancak sonucumdan dolayı pişman değilim. Çünkü rakiplerim Avrupa'nın en güçlü jimnastikçileriydi ve böylesine rekabetçi bir ortamda ilk "dört"te yer almak iyi bir gösterge," dedi AZERTAC'a yaptığı açıklamada.
Jimnastikçi, bu şampiyonanın kendisi için özel bir öneme sahip olduğunu söyledi: "Kardeşim Maqsud ile birlikte final aşamasında performans sergiledik. Kardeş olarak aynı turnuvada, özellikle de belirleyici aşamada yan yana yarışmak bizim için farklı ve unutulmaz bir deneyim oldu. Birbirimizi desteklememiz de performansımızı olumlu etkiledi."
Azerbaycanlı jimnastikçilerin Avrupa Trampolin ve Tumbling Şampiyonası'nı iki gümüş madalya ile tamamladığını hatırlatalım.