Azerbaycan eskrim milli takımı, Peru'nun başkenti Lima'da düzenlenen Dünya Kupası'nda altıncı oldu. Sport24.az'ın haberine göre, Anna Başta, Sabina Kerimova, Palina Kaspiaroviç ve Zarifa Hüseynova'dan oluşan milli takım, yarışmada 24 ülke arasında 6. oldu.
İlk maçta Kolombiya takımını 45:27'lik skorla yenen kılıççılar, en güçlü "8'li"ye yükselme maçında turnuvanın reyting favorilerinden sayılan Japonya takımını 45:39'luk skorla mağlup etti.
Bronz madalyanın bir adım uzağında olan milli takım, yarı final maçında Polonya kılıççılarla karşılaştı. Maç, rakibin 45:44'lük galibiyetiyle sonuçlandı.
Takım, 5-8'incilik maçlarında Kore takımını 45:41'lik skorla mağlup etti, İtalya takımına 42:45'lik skorla kaybetti.