Azerbaycan milli futbol takımı teknik direktörü Yevgeni Kukseviç, Gürcistan milli takımıyla oynanan ikinci hazırlık maçındaki 2-5'lik mağlubiyetin ardından düşüncelerini paylaştı.
İdman.Biz'in haberine göre, kulübün basın servisine açıklama yapan uzman, bireysel olarak çok hata yaptıklarını söyledi:
"Rakip hatalarımızdan en iyi şekilde yararlandı ve psikolojik bir avantaj elde etti. Özellikle deneyimli futsal oyunculardan böyle hatalar beklemiyordum. Neredeyse rakip kendisi gol pozisyonu yaratmadı, biz onlara o pozisyonları verdik. Fiziksel olarak da üst seviyede olmadığımızı biliyorduk. Bu, ikinci yarıda açıkça kendini gösterdi. Temel bireysel hatalar üzerinde çalışmalıyız. Bu maçlar, kalemize atılan gollerde rakibe daha çok bizlerin yardım ettiğini gösterdi," dedi.