"İlk maçtan sonra dinlendik ve iyi toparlandık. Dahası, rakibin adının getirdiği avantajı, taraftar faktörünü ve salona uyum sağlama açısından yaşadığımız sorunu bu sefer bir kenara bıraktık, maça psikolojik olarak tamamen hazır çıktık. Bu yüzden iyi oynadığımızı söyleyebilirim."
Idman.Biz, bu sözlerin milli takımın teknik direktörü Yevgeni Kukseviç tarafından bugün oynanan Kazakistan-Azerbaycan hazırlık maçından sonra söylendiğini bildiriyor.
Maç, Kazakistan takımının 4-2'lik üstünlüğüyle sona erdi.
"Aslında, hazırlık maçlarını güçlü rakiplere karşı yapmak iyi oldu. Zayıf rakipleri yenip kutlamak yerine, hatalarımızı ve eksikliklerimizi görüp, üzerinde çalışmak ve gelişmek gerekiyor. Tekrar ediyorum, bugünkü maçımız da çok zordu, ancak çocuklar yapabileceklerini gösterdiler. Sadece soğukkanlılığımız yetmedi. Bazı bölümlerde iyi anlamda bir şeyler yapmak istedik, olmadı. Bu tür maçlarda kaybetsek bile, sahada gördüğümüz iyi şeyler bizim için zafere eş değerdir," diye ekledi Kukseviç.