Azerbaycan milli futsal takımının oyuncusu Ülvi Aliyev bir açıklama yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, Kazakistan'a mağlup oldukları hazırlık maçını (2:9) şu şekilde değerlendirdi:
"Rakibimizin gücünü biliyorduk. Tesadüf değil ki, bugün Avrupa'nın 4. en güçlü takımıdır. Dünya Şampiyonası'nda da oldukça iyi performans göstermişlerdi. Doğru, Avrupa Şampiyonası finallerine katılma hakkını play-off maçlarında kaybettiler. Rekabetçi şampiyonaları var.
Oyun gergin geçti. 12-13 dakika iyi mücadele ettik. Yorgunluk yavaş yavaş kendini gösterdi. Çünkü rakibimizden farklı olarak, Tiflis'te 2 zorlu maç yapmıştık, ayrıca Aktau'ya gece saatlerinde geldik ve antrenman yapmadan maça çıktık. Söylediklerim bahane olarak kabul edilmesin. Sonuçtan dolayı hayal kırıklığına uğradık, ancak bu mağlubiyetin etrafında dolanıp kalmak istemiyoruz. Takımımızda hem gençler hem de tecrübeliler var. Yeni bir sistem kuruluyor, teknik direktörün talepleri farklı. Oyun deneyimi az, bu tür karşılaşmalar bu boşluğu doldurmak için bize çok yardımcı olacak. Tekrar ediyorum, durum düşünüldüğü kadar da ağır değil. Önemli olan yaptığımız hatalardan ders çıkararak oyunumuzu geliştirmek. Önemli olan resmi maçlar ve onlara kadar hazır olmalıyız."