"Azerbaycan milli minyatür futbol takımı, Slovakya'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda her maça kazanmak için çıkıyor."
Bu, takım üyesi Rəvan Kərimov tarafından, üçüncü tur kapsamında bugün Fransa'ya karşı oynayacakları maça değinerek belirtildi.
"Bu maçı da kazanmak istiyoruz. Genel olarak her maça kazanmak için çıkıyoruz. Turnuvada şampiyonluğu hedefliyoruz," dedi report.az'ye yaptığı açıklamada.
R.Kərimov, ikinci turda İtalya'yı üç golle yendikleri maça da değindi:
"İkinci turdaki maç, bazı oyuncuların bu arenadaki ilk maçıydı. Sahaya adapte olmamıştık. İtalyan takımı çok defansif bir takım. Bu yüzden zordu. Oyunumuz istediğimiz gibi gitti. Gollerimizi zamanında attık ve kazandık. Şükürler olsun ki sakatlık yok. Saha faktörü nedeniyle bazı şutlarımız işe yaramadı."
Azerbaycan-Fransa maçının bugün Bakü saatiyle 15:15'te başlayacağını hatırlatalım. İlk maçta Avusturya'yı (1:0) ve ardından İtalya'yı (3:0) mağlup eden Azerbaycan milli takımı, play-off'lara katılmayı garantiledi. Turnuva 4 Haziran'da sona erecek. Takımımız şu anda F Grubu'nda 6 puanla lider durumda. Fransa'nın 4, İtalya'nın 1 puanı var. Her iki maçı da kaybeden Avusturya'nın puanı yok.