"İyi oynadık. İlk yarıda gol atamasak da, gerçek fırsatlar açısından üstündük. 6-7 pozisyonu boşa harcadık. Değerlendirebilseydik, maçın gidişatı farklı olurdu. Onun yerine ev sahibi takım hatalarımızı affetmedi". Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler, dün "Tiflis Arena"da Gürcistan ile oynanan hazırlık maçında takımımızın ilk golünü atan Nihad İsmayılov'un azfutzal.az'a yaptığı açıklamada yer aldı.
İsmayılov, komşu ülkenin milli takımıyla ilk maçı yorumladı:
"Şaşkınlıktan yararlanarak, bir dakika içinde arka arkaya iki gol atarak üstünlük sağladılar. İkinci yarıya farklı başladık. Bu sefer golü biz attık. Şöyle söyleyeyim, moladan sonra eşit bir oyun oldu. Teknik direktör, takıma dahil olan gençlere de şans verdi. Elbette, davet edildilerse ve sefere getirildilerse, deneyim kazanmak açısından sahaya çıkmaları gerekiyordu. Onlar için iyi bir deneyim oldu. Hazırlık maçları da bu yüzden önemlidir.
Azerbaycan milli takımının 11 Nisan'da aynı yerde Gürcistan ile ikinci kez karşılaşacağı belirtilmelidir. Ayın 13'ü ve 15'inde ise takım, Aktau'da Kazakistan ile hazırlık maçları yapacak.