"İyi oynadık. İlk yarıda gol atamasak da, gerçek fırsatlar açısından biz üstündük."
İdman.Biz'in haberine göre, bu sözler Azerbaycan milli futsal oyuncusu Nihad İsmayılov tarafından Tiflis'te Gürcistan'a 2-4 mağlup oldukları hazırlık maçı hakkında federasyonun basın servisine yaptığı açıklamada dile getirildi.
6-7 gol pozisyonunu kaçırdıklarını belirtti:
"Değerlendirebilseydik, maçın gidişatı farklı olurdu. Bunun yerine, ev sahibi takım hatalarımızı affetmedi. Karışıklıktan yararlanarak bir dakika içinde art arda iki gol atarak avantajı ele geçirdiler. İkinci yarıya farklı başladık. Bu sefer golü biz attık. Aradan sonra eşit bir oyun oldu."
İsmayılov, baş antrenörün takıma dahil edilen gençlere de şans verdiğini söyledi:
"Elbette, davet edildilerse ve seyahate getirildilerse, deneyim kazanmak açısından sahaya çıkmaları gerekiyordu. Onlar için iyi bir deneyim oldu. Hazırlık maçları da bu nedenle önemlidir."
Futsal oyuncusu, Gürcistan milli takımı ile oynayacakları ikinci maç hakkında da düşüncelerini paylaştı:
"Bu rakiple 11 Nisan'da tekrar karşılaşacağız. Bu sefer kazanan taraf biz olacağız. Takımımız maçtan maça daha iyiye gidiyor. İyi bir takımımız var. Atmosfer de olumlu. Skorda geriye düşmemize rağmen takımımız pes etmedi. Bu, dikkate alınması gereken bir nokta. Arka arkaya oynayacağımız hazırlık maçları da ileriye doğru adım atmamız açısından faydalı olacaktır."
Azerbaycan milli takımının 11 Nisan'da aynı yerde Gürcistan ile ikinci kez karşılaşacağını belirtmek gerekir.