Azerbaycan mini futbol milli takımının teknik direktörü Elşad Guliyev, Avrupa Şampiyonası'nın ilk maçında Avusturya'ya karşı oynadıkları maçı değerlendirdi.
Idman.Biz'in haberine göre Elşad Guliyev basın toplantısında Avusturya takımıyla karşılaşmanın zor geçtiğini belirtti.
"Öncelikle 28 Mayıs Bağımsızlık Günü münasebetiyle tüm halkımızı tebrik ediyorum. Ayrıca takımımızı da galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum. İlk maç zor geçti ama kazanmayı başardık. Rakip iyi bir takım. Umarım sonraki maçlarda iyi sonuçlar alırlar" dedi.
E.Guliyev sözlerine şöyle devam etti: "Zor bir gruptayız. İtalya Milli Takımı, Fransa maçında iyi bir oyun sergiledi. Onlara karşı önlemler alacağız. Dünya Şampiyonası'nda daha fazla desteğimiz vardı. Taraftarların tribünde olması oyunculara daha fazla motivasyon veriyor. Geniş bir kadroyla geldik. Bugün 10 oyuncu kullandık. Her rakip farklı bir oyun sergiliyor. Tanımadığımız bir takıma karşı mücadele etmek zor."
Azerbaycan milli takımının kıta şampiyonasındaki ilk maçında Avusturya'yı 1-0 mağlup ettiği belirtildi. Milli takım, 29 Mayıs'ta İtalya, 30 Mayıs'ta ise Fransa ile karşı karşıya gelecek.