Azerbaycan milli futsal takımının teknik direktörü Yevgeni Kukseviç, bugün Gürcistan milli takımına karşı alınan mağlubiyetin (2:5) ardından düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, uzman oyuncularının beklenmedik hatalar yaptıklarını söyledi:
"Bugün bireysel olarak çok hata yaptık. Rakip hatalarımızdan maksimum düzeyde yararlandı ve psikolojik olarak üstünlük sağladı. Özellikle tecrübeli futsalcılardan böyle hatalar beklemiyordum. Neredeyse rakip kendisi gol pozisyonu yaratmadı, biz o pozisyonları onlara verdik. Fiziksel olarak da üst seviyede olmadığımızı biliyorduk. Bu, ikinci yarıda açıkça kendini gösterdi. Temel olarak bireysel hatalar üzerinde çalışmalıyız. Bu oyunlar gösterdi ki, kalemize atılan gollerde rakibe daha çok biz yardım etmiş oluyoruz."