Kazakistan milli futsal takımının teknik direktörü Kakau, Aktau'daki ilk hazırlık maçında Azerbaycan'a karşı alınan 9-2'lik galibiyeti değerlendirdi. Sport24.az'ın haberine göre, yerel federasyona konuşan Brezilyalı şunları söyledi:
"Şu anda en önemli şey galibiyet. Oyuncularımızdan memnunum, iyi oynadılar. Tabii ki kolay bir maç değildi. Üç gün önce Azerbaycan, Avrupa Şampiyonası'na katılan ve çok yüksek seviyeli bir takım olan Gürcistan'a yenilmişti. Oyuncularımız karakter ve azim gösterdi. Ama savunmada hala yapacak işlerimiz var, iki hata yaptık. Takım iyi oynadı. Çocuklara ilk 10 dakikanın en zor olacağını söyledim çünkü 3-1 oynuyorduk. Sonra 4-0 öne geçtiğimizde genç oyuncular bağlantı kurmaya, gol pozisyonları yaratmaya ve gol atmaya başladılar. Bununla birlikte, hala geliştirilmesi gereken konular var. Şu anda bireysel savunma kullanıyoruz, ancak bazen duruma göre bölgesel savunmaya geçiyoruz. Rakibin iki "stolb" oyuncusu var, onlara karşı bireysel oynamak zor. Çünkü çok hareket ediyorlar ve bizi yoruyorlar. Bu yüzden yaklaşımımızı biraz değiştirmek zorunda kaldık."