Bugün Kazakistan milli takımı ile karşılaşan Azerbaycan milli takımının oyuncusu Emil Həsənzadə, federasyonun resmi sitesine açıklama yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, 2-4'lük mağlubiyetle ilgili şunları söyledi:
"Öncelikle, bu oyunlarda bizi destekleyen, her zaman yanımızda olan, moralimizi bozmayan insanlara teşekkür ederim. Aktau'da bugün ikinci maçımızı yaptık. İlk karşılaşmada sonuç iç açıcı değildi. O maçta ilk yarıda iyi oynasak da, daha sonra yorgunluk kendini gösterdi. Çünkü buraya maç günü gece saatlerinde gelmiştik. Ondan önce ise Tiflis'te iki zorlu maç yapmıştık. Hem maçlar, hem yol yorgunluğu, hem de gece saatlerinde gelmemiz etkisiz olmadı. Fiziksel hazırlığımız da tam olarak yerinde değildi. Buna rağmen, bir gün dinlendik, salonda antrenman yapma imkanımız oldu. Baş antrenör hatalarımızı gösterdi, daha iyisini nasıl yapabileceğimizi söyledi. Tabii ki, karşımızda da yeterince güçlü ve tecrübeli bir takım vardı. Söylenenleri yapmaya çalıştık. Rakibe rahat oynaması için fırsat vermedik. Doğru, maçların hepsini kaybettik, ancak bu bizi yıldırmıyor. Aksine, baş antrenörümüzün dediği gibi, zorlu maçlarda gücümüzü denemeliyiz ki, hatalarımızı görelim. Böyle maçlar çok olmalı.
Özetlemek gerekirse, Nisan toplanması çok faydalı oldu. Dört maçta sahaya çıktık, her iki rakibimiz de güçlü takımlar oldu. Yine diyorum, hazırlık maçlarında sonuçtan çok sahada yaptığınız iş önemlidir. Umarım bunun faydasını resmi maçlarda mutlaka göreceğiz."