İngiliz futbol takımı "Arsenal", Premier Lig şampiyonluğunu kutlamak için Londra'da büyük bir geçit töreni düzenledi.
İdman.Biz'in haberine göre, "Topçular"ın 22 yıl sonra kazandığı şampiyonluğu kutlamak için yüz binlerce taraftar Kuzey Londra'nın Islington bölgesinin sokaklarına akın etti. Premier Lig kupası, dört üstü açık otobüsle düzenlenen geçit töreni sırasında sergilendi.
İlk otobüste, Mikel Arteta liderliğindeki erkek takımı Premier Lig kupasıyla yer aldı. İkinci otobüste antrenörler ve kulüp personeli, üçüncü otobüste kadın takımı ve son otobüste ise taraftarlar ve kulüp temsilcileri yer aldı. "Sky News", kadın takımının da FIFA Kadınlar Şampiyonlar Kupası'ndaki başarısından dolayı geçit törenine katıldığını belirtiyor.
Geçit töreni, "Arsenal"in Şampiyonlar Ligi finalinde PSG'ye yenilmesinden bir gün sonra düzenlendi. Ancak, finaldeki başarısızlık taraftarların sevincini ciddi şekilde etkilemedi.
Hatırlatalım ki, "Arsenal", Şampiyonlar Ligi'nin Budapeşte'de düzenlenen finalinde PSG'ye penaltı atışları sonucunda mağlup oldu. Normal ve uzatma süresi 1:1 berabere bitti ve Paris temsilcisi penaltılarda 4:3 galip geldi.