"Karabağ"la oynanan maçtan sonra futbolcularda büyük heyecanlar yaşandı. Yalan söylemeyeceğim, bu maçtan dolayı bende de heyecan vardı."
Idman.Biz, "Neftçi"nin baş antrenörü Yuri Vernidub'un bu sözleri Azerbaycan Premier Ligi'nin 30. haftasında "Karvan-Yevlah"la oynanan maçtan sonra söylediğini bildiriyor.
Maç 3:0 "Neftçi"nin lehine sonuçlandı.
"Genellikle büyük maçlardan sonra futbolcuların duygusal durumu her zaman iyi olmaz. Ama hepimiz birlikte bunun üstesinden geldik. Oyuncularıma minnettarım.
Bizim için her maç finaldir. "Şamahı", "Sabah" ve "Kepez"le maçlarımız var. Futbolcular da tüm maçlarda maksimumu göstermemiz gerektiğini iyi anlıyorlar. Evet, kupa finalinden de çok şey bekleniyor. Ben tüm karşılaşmaları zorlu görüyorum. Bu maçlardan sonra nerede olacağımızı göreceğiz.
Benden önce de çok puan kaybedilmişti. Benim zamanımda da "Turan Tovuz", "Zira", "Şamahı" ile oynanan maçlarda puan kayıpları oldu. Maksimum sonuçlar elde etmek için hepimiz elimizden geleni yapıyoruz. Sezon başından beri burada olsaydım, daha farklı konuşabilirdim. Ama buna rağmen, olumlu anlamda birçok değişiklik başardık. Gelecekte en üst sıralarda olmak en büyük arzumdur," diye ekledi Vernidub.
"Neftçi" 50 puanla turnuva tablosunda dördüncü sırada ve üçüncü sıradaki "Turan Tovuz"dan 6 puan geride bulunuyor.