İspanyol teknik direktör Xabi Alonso, yakın çevresine "Real"in teklifini kabul ederek hata yaptığını itiraf etti. Sport24.az'ın haberine göre, bu bilgi "Cadena Ser" tarafından yayınlandı.
Alonso bu faslı bitmiş olarak görüyor ve "Real"de çalışırken hata yaptığını, bu yüzden pişman olduğunu gizlemedi.
Kaynağa göre, birçok oyuncu İspanyol teknik direktörün görevden alınmasından sonra onunla kişisel ilişkilerini kesti. Teknik direktöre karşı çıkan oyunculardan biri orta saha oyuncusu Federico Valverde oldu.
Belirtmek gerekir ki, Xabi Alonso bu yılın 12 Ocak'ında "Real"den kovuldu.