Manchester United efsanesi Wayne Rooney, Arsenal oyuncularını Şampiyonlar Ligi finaline yükselmelerini aşırı kutlamalarından dolayı eleştirdi. Sport24.az'ın haberine göre, bu konuda Daily Mail gazetesine açıklama yaptı:
"Finale çıkmayı hak ediyorlar, ancak henüz kazanmadılar. Bence kutlamalar biraz abartılı. Turnuvayı kazanmayı kutlamalılar!"
Dün "Topçular"ın evinde "Atletico"yu 1-0 yenerek finalde oynama hakkı kazandığını belirtelim.