Nottingham Forest teknik direktörü Vitor Pereyra, Avrupa Ligi yarı finalinde Aston Villa'ya karşı alınan mağlubiyeti, kadrodaki önemli kayıplarla ilişkilendirdi. Sport24.az'ın haberine göre, Portekizli uzman maç sonrası basın toplantısında, sakat oyuncu sayısının çokluğunun maçın sonucunu doğrudan etkilediğini vurguladı.
Pereyra, kilit oyuncu Morgan Gibbs-White'ın yokluğuna ve diğer sorunlara değinerek şunları söyledi:
"Bugün yedek kulübemize bakarsanız, oynamaya hazır sadece üç oyuncumuz vardı. Lorenzo Lucca, Dilan Bakwa ve Ryan Yates. Diğer üç oyuncu sakattı ve takıma yardım edecek durumda değillerdi. Akademiden üç oyuncu çağırmıştık. Murillo ise tam olarak hazır olmasa da risk alarak sahaya çıktı."
Teknik direktör, takımının mücadelesinden memnun kalsa da, fiziksel yorgunluğun fark yarattığını belirtti:
"Oyuncularım ve taraftarlarımızla gurur duyuyorum. Ancak bugün final için mücadele edecek durumda değildik. Rakibimizden bir gün daha az dinlenme süremiz oldu ve bu büyük bir fark yaratıyor. Her şeyi denedik ama doğru çözümleri bulamadık. Risk almaya çalıştığımızda ise iki gol daha yedik."
Ağır mağlubiyete rağmen Pereyra, hızlı bir şekilde toparlanmanın önemini vurguladı:
"Üzücü ve zor bir gün, ancak geleceğe bakmalıyız. Üç gün sonra tekrar güçlü bir rakiple karşılaşacağız. Umarım yeni sakatlıklar olmaz. Bu seviyede rekabet edebilmek için tüm oyuncuların hazır olması önemli. Bugün Aston Villa gibi bir rakiple mücadele etmek için tam kadroya ihtiyacımız vardı."