Fransız PSG futbol takımının orta saha oyuncusu Vitinha, teknik direktör Luis Enrique hakkında güzel sözler söyledi. Portekizli futbolcu, İspanyol uzmanın hem profesyonel hem de insani niteliklerini vurguladı.
Idman.Biz, Vitinha'nın Luis Enrique ile çalışmaktan keyif aldığını ve onun yanında rahat hissettiğini belirttiğini bildiriyor.
Orta saha oyuncusu, "Teknik ve taktik açıdan sahip olduğu antrenörlük niteliklerinin yanı sıra, o harika bir insan. Onunla sadece futbol hakkında konuşmuyoruz ve bu çok iyi. Sizinle çok samimi konuşan doğal ve normal bir insan," dedi.
Futbolcu, antrenörle dürüst bir ilişkinin önemini vurgulayarak, Luis Enrique'nin herkese güven aşılamayı başardığını kaydetti:
"Bir antrenörle iletişim kurarken, onun samimiyetini, sizin hakkınızda ne düşündüğünü ve sizden ne istediğini hissetmek çok önemlidir. Eğer bir antrenör sadece sonuç vermekle kalmıyor, aynı zamanda günlük çalışmasıyla sizi oyun felsefesine inandırıyorsa, onu sevmemek mümkün değil."