"Neftçi" futbol takımının teknik direktörü Vitali Vernidub, Misli Premier Ligi'nin 29. haftasında "Karabağ"a 1-5 mağlup oldukları maçın ardından basın toplantısına katıldı. Gazetecilerin sorularını yanıtlarken, takımdaki sorunlara ve rakiple aralarındaki seviye farkına değindi.
İdman.Biz'in haberine göre Vernidub, mağlubiyetin nedenini rakibin yüksek seviyesiyle ilişkilendirdi.
"Karabağ"la farklı seviyelerdeyiz. Bu seviyeye ulaşmak kolay değil, her gün antrenman yapmak gerekiyor. Futbolcularımız anlamalı ki, böyle bir takıma karşı oynamak için sadece motivasyon yeterli değil. Her oyuncu kendi hırslarını, kırgınlıklarını unutup "Neftçi"nin çıkarlarını her şeyden üstün tutmalı," dedi uzman.
Teknik direktör, rakibin orta saha oyuncularının kalitesinden de bahsetti:
"Pedro Bikalyo, Marko Janković ve Joni Montiel gibi oyuncular Şampiyonlar Ligi'nde oynuyorlar ve kendi seviyelerini orada da gösteriyorlar. Biz bu maça hazırlanmıştık, onları analiz etmiştik. Ama taktiksel yönleri daha da iyileştirebilirdik. Biz teknik direktörler olarak bu soruyu kendimize sormalıyız".
Musa Gurbanlı'nın performansına değinen uzman, forvetin savunmayı yarmayı başardığını itiraf etti:
"Biz hazırlanmıştık, ama o, o durumlarda daha iyi oyun gösterdi. Bugünkü skor için taraftarlardan özür diliyorum. Umarım dört gün sonra bu durum tekrarlanmaz. Bunun için bazı değişiklikler yapacağız".
Vernidub, bu mağlubiyetin psikolojik etkisinin olacağını, ancak profesyonel futbolcuların bu tür durumlardan toparlanması gerektiğini vurguladı.