Misli Premier Ligi'nin XXXI turunda "Sumgayit" ile "Araz-Nahçıvan" (2:1) arasındaki maçın ardından ev sahibi takımın teknik direktörü Veliçko Kaplanoviç, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sport24.az'ın haberine göre, uzman önce görüşle ilgili düşüncelerini belirtti:
– Futbolculara teşekkür ediyorum, iyi bir sonuç elde ettik. İlk yarıdaki oyunumuzdan memnundum. Ancak aradan sonra rakip üstünlüğü ele geçirdi ve bireysel hatamızdan yararlandılar. Golden sonra tempo düştü. Karakter gösterip istediğimiz sonucu elde ettiğimiz için mutluyum. "Barcelona" gibi oynamasak da, iyi bir galibiyet oldu. Bugün bazı genç futbolculara da şans verdik.
– Aradan sonra üstünlüğün rakibe geçmesinin nedeni neydi?
– "Araz-Nahçıvan" kaliteli bir takım. Bireysel olarak iyi oyunculara sahipler. En büyük sorun, sık sık pas hataları yapmamızdı. Bu yüzden üstünlük onlara geçti.